MammaBarn försäkring.

Jag har precis tecknat en mammabarn försäkring, det är gratis, men jag funderar på att teckn väntabarn försäkringen istället... Den är inte gratis, men täcker mycket mer än mammabarn. Jag vet inte jag, jag ska prata med Kim så får vi se. :)


Jag känner mej så tråkig idag... Jag vill gå upp till köpis och byta bhn jag köpte igår, men jag vet tusan inte om jag har någon ork. För den delen så fanns den inte i den storleken jag behövde, tro det eller ej, men igår kunde jag och mamma konstatera att mina tuttar har växt hur mycket som helst. Jag har inte fattat det förrän jag började prova nya bhar igår och upptäckte att jag behöver köpa 2 kupstorlekar större än innan? Men det är ju iofs olika från modell till modell.

Jag ska väl göra ett ryck och ta och göra mej klar nu. Men det är ju så tråkigt när nästan inga kläder passar och man inte har några skor som passar dom kläderna jag fortfarande kan ha... Jag vill bli miljonär nu! Och få köpa en massa nya kläder och skor, så att man kan gå ut utan att känna sej för stor eller för liten för kläderna.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl behålla den försäkringen som är gratis iallafall, det tjänar du på om det händer nåt.

2008-08-29 @ 15:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0