MAT!

Jag är så otroligt hungrig.
Mamma håller på med kyckling och pommes för fullt i köket, och jag hoppas att det är klart snart! Jag har vart ute hela dagen, ända sen klockan 12, så nu är jag hungrigare än hungrigast. :D
Jag struntade i köpis och följde med Håkan och syrran till trödje när dom skulle åka cross istället. :) Själv vart man ju så sugen att jag inte kunde låta bli. Men jag körde jätte lugnt efter vägen framochtillbaka några gånger bara, men det är ju hur kul som helst... Vad jag inte änkte på var att man lätt kan få förvärkar av guppigt undelrag, och det fick jag ju känna av kan jag ju lova, där tog min cross karriär slut. ;D Haha. Jag har ju bara kört typ 2 ggr eller nått så jag stod ju nästan mer still än vad jag åkte frammåt.


Kim är på väg hem nu.
Han är väl hemma om ca 2 timmar, det blev tidigare än jag trodde. :) Jag tänkte ta Trouble och traska dit ett tag efter att vi ätit. Just nu sover Trouble iaf, han är trött efter att ha varit ute med oss i trödje och sprungit hela dagen. :) Min sötnos.
Hur som helst så ska det bli skönt att ha någon att gosas med ikväll när man ska sova, det har jag längtat efter. :)

Nej nu ska jag göra något vettigare.
Men nu vet ni iaf vart jag hålle hus när jag ite kommer att uppdatera förrän imorgon igen.
Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0