Min vän Linnea.




Linnea Thelander...
Min vän sedan flera år tillbaka, hon är som en syster för mej.
Hennes familj är som en extra familj och helt underbara.
Vänner för livet om jag får säga vad jag tror, och det hoppas jag verkligen på!


Jag har vart ut med Trouble nu, Linnea ringde och berättade att dom hade det bra i ullared.
Hon hade köpt en liten present till min och Kims bäbis. :)
En napp och en nappflaska med döskallar på, jag som älskar döskallar, det är min stora passion!
Hon berättade också att dom ska åka till kolmården imorgon, jag blir så avundsjuk.
Sen kommer hon hem och då ska vi hitta på något skoj igen, det var ett tag sen nu.

Jag tänkte ta min älskade lilla hund och gå och lägga mej nu. Jag börjar bli riktigt trött, och med tanke på att jag ska kliva upp när Kim kommer från jobbet och ha frukost klar som överaskning så är det god tid att lägga sej. Jag ska nog ta och läsa en bok eller något så att jag sover bättre sen. Mein Kapf verkar intressant tycker jag, men tyvärr får jag inte läsa den för Kim, det är en gammal och oanvänd bok som han vill vara rädd om, jag får helt enkelt vänta med att läsa den tills vi har en använd bok som man får läsa. :D

Jag älskar dej, du betyder så otroligt mycket för mej!
♥ ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0