Nyvaken Trouble.

När Trouble är nyvaken är han hur gosig som helst! Då kommer han krypandes och vill gosa och pussas innan han kliver upp, det värsta är om han har dålig andedräkt just då. :D Idag låg jag också kvar i sängen när han vaknade och då fick jag mej en rejäl omgång gos. :)
Mamma fyller år idag, GRATTIS! 45, det är ju ganska mycket ändå. :) Hon var nyss hit och hämtade 2 st madrasser som hon ville låna på lägret i helgen... När hon kom blev Trouble helt tokig, han blir jätte busig när det kommer någon och hälsar på, så då var det dags, han skulle stå på just dom madrasserna som hon skulle ha och springa mellan benen på henne hela tiden. Min sötnos. :) Nu när mamma har åkt så leker han med sej själv, jag vet inte vad han försöker med men det ser kul ut iaf. :D

Jag är inte pigg idag, har ont i huvudet, känner mej febrig och allmänt hängig... Idag får bli ännu en lugn dag, men med mindre fix och don. Blir jag piggare mot eftermiddagen så bakar jag ändå, men annars får det vänta, jag känner att jag behöver vila, speciellt efter den här natten som inte gav mej någon sömn över huvudtaget, vad är det här, är det fullmåne på G eller?

Kim jobbar, han fick ju byta skift till dag, så han är inte nöjd, han tycker mest om att jobba natt, men eftersom att dom är så gott som klar så behövdes bara dag arbetare. Sen ska han fixa med sin bil som ska besiktas imorgon, så det blir nog tomt hät hemma fram emot 12 tiden gissar jag på, tråkigt!

Nej jag ska ta och lasta i mej någonting innan jag gör mina dagliga sysslor.
Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0