Snabbis.

Jag tänkte bara skriva en snabbis, jag är hos mamma och är inte så taggad på att skriva men jag tänkte uppdatera er lite snabbt.

Jag och Erica har sovit hos hennes mormor inatt, vi åt god mat, bastade och hade det mysigt. :D Vi tog en sväng på köpis och kikade lite på barnkläder idag så jag kom hit för bara ett litet tag sen.
Jennifer har kommit hem, och hon har tagit med sej sin vovve, så jag och Trouble ska träffa dom imorgon. :) Det var ett bra tag sen nu.



Ni frågar om magen och min graviditet i allmänhet, kul! :) Jag ska lägga upp bilder så att ni får se så fort jag får möjlighet till det. Jag har vart väldigt deprimerad och nere ett tag nu, så min blogg har mest innehållit en massa klagomål och annat trams som inte är kul att läsa, så jag försöker pigga på mej lite och börja skriva lite roligare inlägg med fler bilder så fort jag kan. :)

Jaja, vi får se om jag får tid ikväll till att skriva lite mer... Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej, joo nu mår jag bättre :)

Klart att vi ska träffas och göra nått..

hehe jaa visst, har nyss lärt mig och det är skit roligt:) säg bara till hur du vill att den ska vara så ska jag försöka upp nå de..hehe puss

2008-08-21 @ 19:13:48
URL: http://stjearna.blogg.se/
Postat av: Erica

Uppdatera lite mer :)

2008-08-23 @ 11:11:28
URL: http://ericakristinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0