Spö regn.

Jag har längtat efter det här! Regn är verkligen något som behövs lite då och då, riktigt spö regn alltså, det är så mysigt.

Min dag resulterade i en massa bilåkning och en hel del dystra stunder...
Just nu sitter jag hos mamma och väntar på att internet ska skärpa till sej och fungera som det ska så att jag kan kolla mina mejl.
Efter det ska jag ta ett bad och sova tror jag, sova ska jag iaf göra men blir det inget bad så blir det film eller tv istället, sen sover jag nog gott.
Inatt fick jag iaf sova ut, och skönt var det! Jag sov hela natten och jätte länge på morgonen, underbart.


Jag har inget vettigt att skriva så det är bäst att jag står över...
Annars blir det bara en massa trams.

Nu ska jag sova och drömma om Kim, men jag får ju träffa honom imorgon igen. (L)
God natt på er allihopa!


Jag ser hemsk ut, men man ser ju att jag börjar få lite mage iaf. :)
Utväxt, inget smink och en ful min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0