Syster kommer på besök.


Vi är inte kloka. :D

Syrran är på väg, hon ska göra mej sällskap idag igen. :) Men idag ska vi laga mat, pannkaka av alla dess slag! Tunna, tjocka, sånna där som Kim vill ha och ja, helt enkelt alla möjliga. :D Vilka expriment vi ger oss in på... Nej, syrran är pannkaks galen, hon lagar pannkaka minst en gång i veckan, så hon kan det där. Själv så är jag inte sådär jätte förtjust i pannkaka, men ibland sitter det himla fint!

Jag som tänkte ge mej ut i skogen med vovve fick precis veta att det går 3 björnar här omkring nu. Jag vill ha min älskade hund kvar, inte att han ska bli uppäten av björnar, ännu mindre 3 stycken. Jag står nog över, eller så åker jag till en skog som ligger längre bort.

Jaja, nu ska jag och syster handla allt vi behöver, jag får väl skriva några rader om hur det här slutade sen. :D
Hej så länge, ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0