Tårta.

Jag har ätit både smörgåstårta och vanlig jordgubbstårta, jätte mycket! Det var jag som hade gjort allt men jag måste erkänna att det var gott ändå. :D
Jag lyckades med att missa arbetsförmedligen också (!), hoppas det löser sej ändå, det borde det ju göra om jag gör det imorgon... ?
Just nu sitter jag hos mamma och samlar krafter till att göra mej iordning, inte för att jag ska göra något speciellt men det kan ju vara skönt att vara förbered, iaf med tanke på att om det dyker upp något så blir det säkert stressigt som tusan, som vanligt.


Imorgon har jag gått halva tiden och det är full fart i magen hela dagarna, det blir nog en liten boxare av den lille. :) Men det är kul, då vet man att h*n lever. Jag vill att det ska bli 25 december nu!

Kommentarer
Postat av: annelie

lycka till med allt vännen och sköt om dej! kön på barnet? :) :) tänker på dej! kram kram

2008-08-07 @ 17:21:49
URL: http://annelieberg.blogg.se/
Postat av: annelie

lycka till med allt vännen! tänker på dej =) kram kram

2008-08-07 @ 17:22:40
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0