Tillbaka.

Nu är jag tillbaka igen, efter helgens bravader. :D Jag har haft hur kul som helst och lärt känna en hög med jätte trevliga människor. :) Dock har det vart fullt hus här med närmare 14 pers som sovit över, det gick bra lördag natt men inte i fredags, då vart grannarna inte glad och jag förstår dom! Jag vart lika sur jag också och gick hem till mamma. ;D
Igår röjde vi undan och vinkade hejdå till alla som skulle åka hem, det kändes lite tråkigt på samma gång som det var skönt. :) Sen körde jag och Kim hem Martin, på vägen tillbaka stannade vi vid Kims jobb, jag skulle få se vad det var dom gjorde... Jag fick åka på en båt med jätte mycket spindelnät ut till en mycket större "båt", på den större båten sitter dom och muddrar hela dagen eller natten det beror på vilket skift dom går. :) Jaja, hur som helst så var det kul att se vad det är dom håller på med där borta. :D Sen åkte vi hem, var väl hemma runt 11 halv 12, trötta som satan! Vi skulle kika på film men han inte äns se 5 minuter av den, vi somnade istället, hur mysigt som helst var det iaf. :) <3
Idag vet jag inte vad jag ska göra men jag funderar på att ringa upp Mikki som ringde för ett tag sen och träffa hennee en sväng, vi får se vad orken räcker till idag. :)

Nej det här får räcka för den här gången.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0