Tillbaka.

Nu har vi kommit hem efter en sväng i skogen, Trouble ligger och vilar och jag och mamma har precis ätit min äppelpaj som jag gjorde innan vi åkte. :D Den blev faktiskt god, även fast det var äpple i den. Jag brukar inte tycka om när äpplen blir varma, dom blir så mjuka och konstiga då.

På onsdag ska jag och Kim på bio, Arn 2. Jag längtar som tusan, det ska bli riktigt spännande, ettan var ju hur bra som helst! :)
Resten av veckan vet jag inte vad jag ska göra? Mer än att jag ska försöka åka in till arbetsförmedlingen, hälsa på på Bolaget och hälsa på hos Håkan för att se hur långt han kommit med huset och kolla på valparna. :) Jag ska träffa Linnea någon dag om jag kan också, hon ska snygga till min blogg åt mej lite, och för den delen så var det ett bra tag sen vi träffades nu.

Nej nu över till lite fler bilder.
Hej på er.


Ja, återigen är man sådär super snygg, men här är jag iaf i typ vecka 15 eller nått?
Och jag som tyckte att jag var jätte tjock! :D


Vecka 20. Men ni ska veta att den har växt bra mycket mer nu. :D
Tyvärr har jag inga nya magbilder, jag får ta och knäppa nya ny snart. :)
Funderade på att knäppa varje vecka...











Vi har vart i skogen också, knäppte kort på 2 jätte fina, konstiga svampar. :D


Solen lyser på den här så man ser inte hur fin den var egentligen, den var kritvit och det såg ut som en riktig trollskog. :)

TYvärr har jag inte fler kort på Kim, han gillar inte att vara med på kort och sen så har jag gjort mest saker utan honom, han har ju jobbat en hel del. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0