Tillbaka igen...

Nu har jag hamnat här igen... Bara för att jag inte har något bättre för mej. Jag har duschat, klätt på mej och sminkat mej men Kim har fortfarnde inte ringt och sagt att dom är på väg, så vad ska jag göra förutom att sitta här när trouble ändå bara ligger och snarkar? Hade han vart vaken hade jag kunnat tagit ut honom en sväng, men han blir så sur när man väcker honom, städat och diskat har jag redan gjort så det finns inte mycket mer att välja på eftersom att jag gissar att det bara är skit på tvn än, klockan är för lite.

Jag kan dö bara av tanken på att jag har ett rum hemma hos mamma som ska städas idag också... Jag måste plocka bort alla mina kläder och grejer därifrån och dammsuga. Martin ska bosätta sej där den här gången istället, det är ju redan så många som ska sova här så det hade blivit lite trångt annars. Hur som helst så är det väl lika bra att få det gjort en gång för alla, problemet är bara vart jag ska göra av allt. Jag får varken platts med det här hemma eller där hemma. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0