Tjockis. :D

Jag har precis konstaterat hur tjock jag har blivit. :D Haha, helt plöttsligt så kom allt  bara på engång. Jag har ju som sagt vart och städat en den där lägenheten, och efter det åkte jag hem och väckte Kim och Trouble. Nu har vi precis badat och det var då som jag kom på att jag verkligen blivit tjock nu, jag fick ju knappt platts. :D Haha.

Jag har lagt märke till att jag får fler kommentarer då jag inte skrivit på ett par dagar eller så, hur kan det komma sej? Det borde ju finnas mer att kommentera när jag väl skriver? :D

Nu ska vi snart ta oss upp till köpis, jag ska köpa en ny välbehövd bh och ett par skor. :) Det är ju rea så man får lite mer för pengarna då. :D Sen ska vi släppa Trouble i någon skog någonstans så att han får rusa av sej en massa innan vi ska åka hem till Håkan och kika på huset och hund valparna. Det ska bli kul. :)

Jaja, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0