Tråkigt.

Fotograf; Pia. :)


Jag har tråkigt, Kim har inte kommit än, och det lär nog dröja, så jag blir förmoligen kvar här... Jag vill ju göra kväller snart med tanke på att jag ska upp i tid imorgon. Jag ska flytt städa och tjäna in pengar till min telefonräkning. :D
Jag har vart ut med Trouble men det är regn i luften och jag har lite förvärkar, med andra ord orkar jag inte bli blöt nu och vill ta det lugnt så att värkarna kanske avtar innan jag ska sova, så någon längre prommenad blir det inte ikväll. Jag ska nog ta mej lite glass och slå mej ner framför tvn istället. Mysa med Trouble och känna mej älskad. ;D Min TROUBLE! (L)

Jag vill också ha en blåögd hund, det är så charmigt. :)
Nästa lilla bråkstake kommer med sannolikhet att ha blåögon. :D
Och ännu en gång så är det Pia som står för fotot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0