Uttråkad.



Jag har ingenting att göra...
Jag har hjälpt syrran att baka inför hennes födelsedag imorgon men nu är det klart. Trouble och jag vet inte alls vad vi ska göra. Jag sitter iaf och försöker samla krafter till att ta tag i min flytt, jag vet att ingen av er visste om det, men tyvärr är det slut mellan mej och Kim och har vart det i ca 2 veckor, jag ska flytta till en egen lägenhet men vill helst av allt bara stanna kvar med Kim. Jag hoppas så djupt att allt ska bli bra så att vi kan fortsätta att vara tillsammans. Förtillfället bor jag kvar med honom och vi är absolut inte ovänner, det är precis som om ingenting skulle ha hänt och det är just det som gör det så svårt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men lilla ängel ni väntar ju barn tillsammans, något gör att jag tycker så synd om dig, det känns som om du kämpar och sliter, finner dig i allt, är alltid glad och possitiv men åndå......vissa vet inte vad dom förlorar.....

2008-08-06 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0