10 dagar kvar...

Nu börjar nedräkningen på riktigt...
Det är bara 10 dagar kvar, kan ni förstå!? :D Haha. Det känns hur tufft som helst! Magen har börjat sjunka nu så det är lättare att andas igen, men dessvärre blir det svårare att klä på sej och så.
Nästan allt är klart, allt viktigt iaf. Det fattas lite små grejer som igentligen inte behövs förrän bäbisen har kommit heller... Vi har vart och hämtat vagnen och byggt ihop den, och jag är super stolt, den är hur fin som helst! :) Med vagnen fick jag även åkpåse, myggnät, regnskydd och bilbarnstol i samma färg som vagnen.
Jag lägger upp kort sen, jag orkar inte nu. :)

Nu tänkte jag diska lite.
Och sen så ska jag slänga mej på soffan och kika på en film med Trouble. Kim är i garaget och jobbar.
Det känns skönt att ha städat upp här hemma tidigare idag så att jag slipper nu. Så imorgon när vi plcokat ner allt i förrådet så är det bara att dammsuga och torka golven så är allt klart sen. :)
Nej det här skiter ni i, hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0