All alone.

Som vanligt så sitter jag här hemma med mej själv.
Men jag och Trouble har iaf vart ut på en åktur med mamma, vi gjorde henne sällskap när hon skulle hämta syrran hos hennes nya kille. Så vi har inte bara suttit hemma...
Fast Kim har inte kommit hem än, och det lär nog dröja som vanligt, så ett tag till blir jag nog ensam iaf, vad kul!? ^^

Det låter värre än vad det är.
När jag skriver om min rygg, foglossning och allt vad det är som hör graviditeten till så låter det mycket värre än vad det är skulle jag kunna tro. Självklart gör det jätte ont och är jätte jobbigt, men det är inte menat att klaga, det är ju mysigt på samma gång, så ni får inte missuppfatta mej.
Att vara gravid är nog det största som hänt mej någonsin, vilken utmaning och vilken resa... Jag har lärt mej så mycket av mej själv och skulle inte tacka nej till fler barn längre fram i livet. Men nu såhär i sluttampen är det rätt kämpigt och det kan låta som om jag skulle kunna dö, men så är det inte, det hör till, och jag är samtidigt glad över att känna av det med tanke på att jag haft en sån himla lätt graviditet, jag har knappt känt mej gravid alls innan.
Jag kommer aldrig att upleva någonting större än det här, det här kommer att vara det absolut tuffaste jag vart med om någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0