Bloggtorka.


Det verkar som om dom flesta har bloggtorka för tillfället.
Det är nästan ingen som skrivit idag, och dom som har skrivit brukar vanligtvis skriva massa inlägg om dagen men bara ett idag typ. Själv så har jag inget vidare vettigt att skriva jag heller, och jag har inte orkat lägga upp bilderna på datorn än heller, så det får vänta.
Det tråkiga är bara att jag är ensam hemma, har inget att göra och som jag sa så är det nsätan ingen som uppdaterat bloggen heller, så jag har brist på läsmaterial. Jag får leta efter en film att ladda hem istället...

Jag har vart rätt händig idag.
Jag bakade kladdkaka, lingon kaka (Kim älskar lingon) och sist men inte minst några slags mockarrutor med bär och cocos på. :) Det smakade rätt bra faktiskt! ;D Dessvärre så var jag aldrig upp till mio och kikade på utförsäljningen, men jag får göra det imorgon istället...
Jag har vart och handlat också, och pantat flaskor, roligt va? Nej! Jag hade ca 30 minuter på mej att stor handla, så det fick bli en snabbhandling och jag har säkert glömt mer än hälften, men det får vi ta sen isåfall.

Nu är det bara 12 dagar kvar...
Till beräknad förlossning, men själv så har jag ju tippat på att gå över ca 12 dagar, så det känns som om det är bra mycket längre tid kvar. ;D Men kan ni tänka er, att det är knappt en månad kvar tills jag blir mamma, då kommer jag alltid att vara en mamma, och det ska bli så kul! :)
Och tro inte att jag inte fattar att det även är otroligt krävande och slitsamt, men det ska iaf bli en sån otrolig upplevelse, vilket ansar! Det är inget man bara kan lämna bakom sej och gå vidare, utan nu måste man verkligen hitta lösningar och kämpa för allt man har.

Nej frukt och film skulle inte sitta helt fel...
Imorgon kanske jag har lite emr glöd i fingrarna och slänger ihop ett lite vettigare inlägg.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: annelie

haha jaa bloggtorka har det allt varit.

Önskar dej all lycka! fasen vad spännande de är, jag är nervös! haha.

kram på dej från malta

2008-12-16 @ 12:35:24
URL: http://annelieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0