Britney Spears.



Jag har nyss kikat på dokumentären om Britney Spears.
Jag har alltid gillat henne, jag och Jennifer brukade ha rätt kul med hennes musik och hennes filmer. ;D
Fast jag känner ändå att alla människor borde väl förstå att det är påfrestande att vara så pass känd, att aldrig kunna vara ifred eller göra precis vad man vill. Jag tycker inte att man ska behöva göra ett helt program bara för att folk ska förstå att hon har känslor som alla andra, att man tillslut inte klarar mer och bryter ihop psykiskt. Jag vet inte, men för mej är det en självklarighet.
Jag gillar henne och förstår att hon agerat som hon gjort, det handlar nog om mognad och självbild det där.

Kim bjöd på Pizza idag, min var jätte god.
Fast när vi hade ätit klart så körde han hem mej och Trouble, så nu sitter jag här själv igen, medans Trouble ligger i sängen och snarkar och Kim är ute på annat. Jag börjar tröttna på att alltid vara ensam och utan sällskap. Men förhoppningsvis kommer väl Kim hem snart eller något.
Hur som helst så lovade jag att bjuda på lite kort på resultatet av julpyntningen... Jag fick inte till några bra kort, men det får ni tåla.


Det blev så mörkt, men när jag hade blixten på så blev det för ljust...




Man ser ju iaf nästan hur det ser ut...

Imorgon ska jag knäppa kort på mej så att ni får se hur tjock jag är...
Men nu tänkte jag slänga ut en bild på mina älsklingar och sen ringa och höra vad Kim har för sej.
God natt.


Kommentarer
Postat av: piahttp://www.birthday.se/

Hej Va mysigt det såg ut med alla ljus.

Hur går det med kameran har du fått nån ordning på den?



www.birthday.se den här sidan är skitbra ,man kan lägga in när kompisar mm. när de fyller år så fårr man en påminnelse på mailen kram pia

2008-12-07 @ 02:40:00
Postat av: Anonym

fin duk

2008-12-08 @ 15:49:33
Postat av: Anonym

Mäh lika sängkläder som mej å C :O ;)

2008-12-09 @ 19:50:12
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: Anonym

Mäh lika sängkläder som mej å C :O ;)

2008-12-09 @ 19:50:34
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0