Förvånad?

Blir ni förvånad när jag säger att Trouble fortfarande sover?
Det blir inte jag, han snarkar på som bara tusan där inne i sovrummet. Men snart ska jag väcka honom, vi ska nämligen ut på långpromenad i det fina vintervädret. :) Jag tror vi ska ta en sväng till garaget och säga hej för att sen gå vidare till farmor och farfar på en fika. Det vore mysigt. :)
Men först ska jag äta "frukost".

Jag kom inte upp i tid idag heller.
Det var meningen att jag skulle gå upp klockan 7 och göra gröt frukost åt mej och Kim, men sen ringde hans pappa och väckte oss klockan 10. Ojdå! Jaja, en timme tidigare än igår iaf, men nu jäklar ska det bli ändring på det här, nu ska jag få lite vettiga rutiner... Fast samtidigt kanske jag borde passa på att vila upp mej inför förlossningen och en massa sömnlösa nätter efter det? Vad tror ni?

Nej nu ska jag snabba mej, så att jag får komma ut i snön någon gång.
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

En utmaning/utmärkelse finns i min blogg och du är antagen

2008-12-10 @ 12:00:54
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0