Fullt upp!

Idag har jag tusen saker framför mej...
Jag ska tvätta, städa, ringa massa samtal, hämta hem julgranen och hinna med att handla lite. Jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till? Jaja, förhoppningsvis så tar det inte så lång tid som jag trott, så har jag tur så kanske jag blir klar i tid ändå. Och i värsta fall är ju köpis öppet till 22. :) Fast egentligen har jag ingen lust alls att springa där idag, bland en massa hysteriska "julklappshungriga" människor, ungefär sånna där som mej som är ute i sista sekunden. ;D

Hur som helst så måste jag sätta igång nu.
Jag tänkte mest bara ge er ett livstecken...
Nu ska jag först och främst börja med att väcka upp Kim och äta frukost tillsammans med honom innan han åker. Han ska nämligen följa med Frasse på uppdrag, dom ska hämta hem en ödla som Frasse införskaffat sej. Läskigt! :)
Hej på er...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åå jag vill också ha ödlor men bor hemma och mamma tycker inte om syrsor vilket dem äter så =P



Trevlig kväll =)

2008-12-22 @ 19:31:54
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0