God Natt!

Jag fick något fel och var tvungen att skriva en sista gång för idag.
Det är så att jag nyss pratade med Kim, han var "anställd" som chafför för kvällen av några gubbar, men han trodde inte att han skulle bli allt för långvarig. :) Med andra ord trodde han att han skulle komma om någon timme, så jag som inte vill gå och lägga mej ensam inatt igen, tänkte sätta på en film att underhålla mej med så länge. När filmen är slut hoppar jag i säng om inte Kim hunnit hem än, men med lite tur så ramlar han väl in här i samma veva och vi kan gå och lägga oss tillsammans. :) ♥

Jag har föresten en plan...
Som sagt så har jag plockat med en massa här hemma hela dagen, men ändå har jag en hel del saker som inte har någonstans att ta vägen. Men jag tror att jag kommit på en lösning på det, så imorgon ska jag ta och kika på det så får vi se hur det går. Med lite tur så lyckas jag och problemet är ur vägen, men annars så får jag väl ha massa saker som ligger alldeles vilsa och utspridda i lägenheten tills jag hittar någon annan lösning. ;D Haha, någonting ska jag nog allt komma på...

God natt, sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0