Grön vinter...


Det är julafton om mindre än en vecka, och gräset är nästan lika grönt som på sommaren!
Vad är det här!? All snö har ju smält bort... Snöar det inte innan jul så ska jag låsa in mej på julafton, ingen riktig jul utan snö! Jag blir tokig.
Jag har vaknat, tagit mej upp och ätit frukost, Kim är i garaget och Trouble ligger och sover. Jag tänkte passa på och skynda mej in i duschen så att jag hinner bli klar innan Kim är klar i garaget och vi ska åka till köpis med Cissi och Kiwi, jag hatar att stressa! Därför tänkte jag avar lite smart och göra mej klar nu så att dom slipper vänta på mej sen. ;D

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll.
Men jag känner för att göra något kul. Först och främst så ska jag och Kim käka lite middag, sen så hoppas jag att vi hittar på något skoj. :) Men jag är så kvälls trött också, så vi får se hur länge jag håller ögonen öppna, igår somnade jag i soffan. ;D Sen gick jag in och la mej med Trouble i sängen och vaknade inte en enda gång förrän klockan var 20 över 6 imorse! Det var hur skönt som helst! Då hittade jag Kim på soffan, han hade somnat där och hade alla kläder på sej.

Intressant? Nej, inte det minsta...
Jag ska se om jag kan koka ihop ett litet roligare inlägg senare, annars så står jag nog över. :)
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo det är sant :p

Och tur att det är ett tag tills badsäsongen så att man kanske hinner få iordning på kroppen =)

Sen vissa återhämtar sig snabbt också så det kanske blir annorulda för dej. Men jag har jämt haft super plat mage så det kanske är svårare att få tillbax:P



Fast jag anstänger mej väll inte så mycket heller, haha!!

2008-12-19 @ 13:06:05
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

Oj, nu är det inte lång tid kvar!! :D

2008-12-19 @ 15:32:17
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0