Hej på er.


Idag kommer jag förmodligen inte att skriva mer än det här inlägget.
Jag har en hel del annat att göra...
Hur som helst så klev jag upp runt 8 imorse och följde med Kim till garaget, han ville ha lite sällskap. :) Nu har jag kommit hem och ska duscha och göra mej i ordning. Jag ska även laga mat och plocka reda på det sen.
Jag ska vara klar senast 4, för då ska jag åka in till Marina för vi ska på Mary kays julavslutning, som i och för sej inte börjar förrän halv 7. ;D Men sen när jag kommer hem så blir det förmodligen film med Kim och sen bums i säng. ;D

Jag har inget intressant att skriva.
Jag vet inte alls vad ni vill läsa om... Kan ni inte ge förslag på vad ni vill att jag ska skriva om så kanske ni blir lite mer nöjda? :)
Just nu har jag helt slut på ideér, och noll fantasi.

En lång dag väntar, hej på er...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe ja han är ju lite som han är men det är som du säger han som går miste om något! Åå snart kommer ju din bebbe! Ska bli så himla kul om att läsa hur din förlossning och allting går sedan om du nu skriver det (A) hehe! Ha en fin dag =)

Kram

2008-12-18 @ 13:47:14
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Malin Muntergök

Gud vilken fin bild på dig!!! Hoppas du mår bra och att allt blir bra till jul.



Massa kramar// Malin D(från Bolaget)

2008-12-18 @ 18:52:19
URL: http://1andonly.bloggagratis.se
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

Bajsar man mer när man är med barn? Det kan du skriva om :D

2008-12-19 @ 04:10:03
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0