Hemma igen.

Lucian varade inte länge.
Så nu är jag hemma igen, och otroligt rastlös. Både Kim och Trouble sover och det är nog ingen idé att väcka dom än... Fast å andra sidan ska vi pyssla lite med min bil så fort jag får liv i honom, vilket skulle vara toppen om det blev så fort som möjligt. ;D Men han ,åste ju få sova ut en morgon han också.

Igår hade jag fullt upp hela dagen.
När jag väl tagit mej ut med Trouble så hamnade vi i garaget, eller inte i garaget, men hos Kims pappa iaf. Vi lekte ute i snön i 2 timmar, innan jag ramlade pladask rakt frammåt på magen. Vackert! Det gjorde rätt ont, så mamma fick komma och hämta mej, bäbisen har sprattlat på som vanligt efter så det är ingen fara, men rätt onödigt. Hur som helst så vart jag kvar hos mamma till sent igår-kväll, Kim kom dit när han var klar i garaget och sen åkte vi och handlade. Efter att vi handlat så tog vi med oss en film tillbaka till mamma och kikade på den med syster och hennes kompisar, sen åkte vi hem och sov. Eller iaf jag, jag vet inte när Kim ramlade in i sängen. ;D

Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0