I väntans tider...



Kim är fortfarande i garaget.
Han hjälper sin pappa. :) Så medans jag har väntat har jag hunnit med lite allt möjligt... Jag har tex diskat eftersom att jag inte han det innan jag åkte till gävle, jag har även plockat undan en massa här hemma, och sist men inte minst så har jag gjort mej klar för film. ;D
Eftersom att när Kim kommer hem så kikar vi alltid på film innan vi går och lägger oss, och när filmen är slut så är jag så trött att jag somnar på en gång, därför måste jag tvätta bort smink och borsta tänder och grejer innan. Om vi inte äter något när vi kikar på filmen vill säga, men idag blir det inget sånt. ;D

Imorgon har vi lite små projekt på G.
Förmodligen så ska vi till köpis med Cissi och Kiwi och kika på lite julklappar, det ska bli rätt skoj. :) Sen så har vi ju hallen att ta itu med, eftersom att vi inte haft tid över till det än... Och sen så ska jag laga lite middag mot kvällningen, det är ju fredag och jag tycker att jag och Kim kan behöva lite mysigt för oss själva, snart är vi ju en till i familjen. :)
Och sen så hoppas jag på att få lite annat små pyssel gjort här hemma, men jag ska väl inte hoppas på för mycket. Hehe.


Nej nu ska jag förbereda lite till...
God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0