Ingen tävling.

När jag bad er gissa datum så var det inte menat som en tävling.
Så gissar man rätt kommer man inte att vinna någonting. ;D Jag tänkte mest att det var en kul grej om ni ville vara med och gissa, och jag skrev ju faktiskt ingenting om några priser eller så heller, plus att det är helt upp till er själva om ni väljer att gissa eller inte. :)

Jag har tusen saker att göra.
Men jag kommer aldrig till skott... Jag blir så arg på mej själv! Jag har tillexempelt börjat med att sova bort nästan hela dagen, jag klev upp vid 11, sen så duschade jag och så.
Men jag borde ta tag i allt som ska göras här hemma, men jag kan inte göra det själv, och jag vet inte vem jag ska ta hjälp av?
Stressmoment!


Super fint kort, på Kim för typ massa med år sen. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0