Inte min dag.

Det är inte min dag idag.
Kim har åkt bort och kommer väl hem ikväll någon gång. Själv så sitter jag här med Trouble och orkar inte ens ta mej in i duschen och fräscha till mej, och hungrig är jag också, men det är så jävla tråkigt att äta ensam! Det är tråkigit att vara ensam större delen av vardagen. Men jag kan ju inte göra vad som helst eftersom att jag måste ta handt om Trouble. ♥

Jag hoppar över att knäppa kort idag.
Jag har ingen lust att knäppa kort på mej själv när jag är på så dåligt humör. Jag tänker bara ta ett bad och sen lägga mej på soffan och kika på en film. Någon som har ett bra förslag?
Nej, nu måste jag rycka upp mej och ta mej till duschen.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0