Kom hem nu!

Nu vill jag att Trouble och Kim ska komma hem.
Dom åkte runt 8-tiden imorse, men dom har väl fullt upp i garaget kan jag tänka mej...
Hur som helst så har jag precis ätit, nu funderar jag på att bada igen, jag gjorde det imorse också. Men jag har ju iaf inget bättre för mej. Erica frågade om hon fick komma förbi, och hon hade mer än gärna fått gjort det om inte jag hade lite andra planer så fort Kim kommer. Tråkigt att det är just dom dagarna jag inte kan hitta på något som hon kan, och tvärt om. ;D

Nej nu kallar badkaret, och jag gissar på att jag inte skriver mer idag. Jag har ändå inte haft något vettigt att skriva på hela dagen, och något vettigare kommer jag förmodligen inte uppleva idag iaf.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0