Nu är det jul här i vårt hus.

Jag har fått hjälp av mamma med en massa saker här hemma idag.
Kim har legat avslagen och sovit hela dagen medans jag och mamma har fixat och donat, han var väl inte så pigg efter alla öl igår. Jag och mamma har iaf fått fram julen här hemma, ÄNTLIGEN! Jag ska knäppa något kort som jag kan lägga ut lite senare. :)
Jag har knappt hunnit med att andas idag känns det som, jag har ätit en gång, så nu känner jag att hungern börjar greppa tag i mej.

Det tråkiga är att Kim hatar julen.
Det hade vart betydligt mycket roligare om han hade uppskattat julpyntningen... Istället hoppas han på att Trouble ska äta upp mina julsaker. :(
Och en grej till, nu har jag en hel del saker som inte har någonstans att ta vägen, då var det det där med förvaringen igen. Ett tillfälligt6 cd-ställ skulle göra hur mycket som helst, till vi har råd att köpa en stor tv möbel med plats för både skivor, filmer och böcker.

Jag ska kasta in ett roligare inlägg senare, med lite bilder.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0