One missed call.



Jag har kollat på film, med Trouble som sällskap.
One missed call hette den, och jag tyckte faktiskt att den var bra! :) Fast, trög som jag är så förstod jag nog inte slutet riktigt tror jag? Trouble sov under hela filmens gång, men han låg tätt intill mej och höll mej sällskap iaf, och tur var väl set, för annars hade jag nog inte vågat se klart på den.

Nu tänkte jag för "ovanlighetens" skull titta på en till film.
Men vad ska jag göra då? Jag är inte så pass trött att jag skulle kunna gå och lägga mej, Kim har inte kommit hem än och jag vet inte när han gör det heller, och jag har inget bättre förslag än att kika på en till film, så valet är igentligen lätt...
Men först ska jag ta ut Trouble en sista sväng, sen kommer han förmodligen att sova tills sent imorgon som vanligt.
God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0