Operation knäppa kort.

Jag har hälsat på Pia idag.
Jag lånade hem kameran och har vart duktig och invigt den...
Direkt efter att jag vart hos Pia åkte jag hem till mamma och blev bjuden på tacos, vi kikade på Idol och Fredag hela veckan. Bara hon och jag.
Sen Kom Kim och Kiwi precis när jag och mamma skulle ta ut Trouble och släppa honom i snön, vi tänkte även knäppa lite kort. Det var jätte svårt att få till det i mörkret, men en del dugliga bilder blev det iaf. ;D

Nu har jag nyss kommit hem.
Så nu sitter jag bara här i min ensamhet och tänkte bjuda er på lite roliga bilder på Trouble. ;D Kim är hos Cissi och Kiwi på någon öl, han kommer väl hem inatt någon gång...
Jag tänke bara slänga upp några rader och något kort för att sen sätta igång en film innan jag ska sova, jag har ju sällskap av Trouble som ligger i sovrummet och sover, och en liten bäbis som sprattlar i magen iaf, så helt ensam är jag ju inte. ;D

God natt!


Trouble ser inklistrad ut och Kolla Kims min. ;) ♥









Min vackraste! ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin hund :)som dom tre översta korten lyckas alltid min hund också se ut ;)

2008-12-06 @ 00:30:29
URL: http://llillah.blogg.se/
Postat av: jenny

Haha nää nästan alla säger att han är lik Emil men jag tycker att han är lik mej =)



Jo förstår det verkligen underbart att föda och sen att få se hur det ser ut och att alltid ha det hos sej!!



Jo det går bara bra fast det är mycket mera jobb än vad man tror :p

2008-12-06 @ 02:41:49
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Helena (lillhelena) resdagboken.se

Vilka roliga bilder! Hehe! ;) Kram

2008-12-06 @ 14:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0