Övning ger färdighet...


Jag håller på och tränar för fullt.
Jag har bestämt mej för att lära mej att göra roliga kollage och liknande med alla kort som jag lägger ut i framtiden, bara för eran skull. ;D Så nu medans jag inte har något annat att göra, så tränar jag som tusan, jag hoppas att ni ska bli nöjda tillslut, och att det ska bli roligare för er att läsa när allt blir lite proffsigare och ser lite snyggare ut. :)
Än så länge har jag bara fått ihop en bild, och det är bilden här ovanför, vad tycks!? Rätt bra för att vara första försöket ändå va? Haha.

Erica och Minna är på väg hit, dom ska säga hej en sväng.
Det ska bli kul, för det var verkligen inte igår...
Sen ska jag kika på en till film innan jag ska göra kväller.
Vi får väl se om jag slänger upp något nytt sen, eller om det här är sista raderna för idag.
Hej så länge... Och god natt utifall. ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha förstår det,men skönt att han kunde gå med vagnen då =) Men visst var den bra vagnen?

2008-12-20 @ 23:21:42
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0