Paus...

Jag brukar i vanliga fall aldrig ha ro till att ta en paus mitt i städningen.
Men nu är jag faktiskt höggravid och helt slutkörd! Jag var tvungen att sätta mej ner ett tag och återhämta mej lite, pusta ut lite som man brukar säga...
Jag har gjort ungefär hälften av städningen, plus att jag sprungit upp och ned i tvättstugan med tunga tvättkassar, med andra ord har jag gjort precis som jag inte borde nu. ;D

Nu kom Kim hem och ska hjälpa mej. :)
Så det är väl bara att sätta igång igen.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nää jag fattar inte att man tycker att det är kul med julen när man får stressa så mycket :p



Vi har ialf alla julklappar klar så det är skönt så att man slipper ge sej ut nu bland alla galningar =)

2008-12-22 @ 14:47:56
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha ja minns mamma när vår tvättmaskin var sönder då tvinga hon med mig pirran fall jag skulle tvätta så att jag inte skulle bära =P

2008-12-22 @ 19:37:52
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0