Provkörning.


Idag har jag och Trouble vart ute på äventyr med mamma.

Vi har nämlig vart i skogen och tränat Trouble på att gå fint med barnvagnen, och han är super duktig, faktiskt så duktig att vi inte behöver träna mer. :) Och tur är väl det, för jag känner mej rätt löjlig när jag kommer och går med en tom barnvagn, det är tur att ingen har sett mej. :) Men jag ville hellre vara på den säkra sidan och slippa träna honom med bäbisen i vagnen om det skulle visa sej vara ett problem, men som tur var så var det ju inte det. :)

Kim är på julbord i östergötland.
Han kommer inte hem än på ett bra tag, så jag har tur och får sällskap av syrran och hennes Niclas idag, vi ska kika på film och äta godis. :) Dessutom så har dom vart tillsammans i en månad idag, så det är väl på tiden att jag bekantar mej lite med honom. ;D
Men jag saknar Kim. ♥

Idag är det en rätt speciell dag.
Det är nämligen precis en vecka kvar till beräknad förlossning. :) Tänk vad tiden går fort, jag har vart gravid i hela 9 månader, alltså 39 veckor! Visst jag tror fortfarande att jag kommer att gå över, men det är iaf bara en vecka kvar tills bf, så det är ju nedräkning på höga höjder nu. ;D
Jag längtar!

Ha en bra kväll hörrni, jag kanske skriver mer sen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fast det är viktigast att man inte är fett då hade jag nog skärpt mej, tror jag :p

Haha ligger på mage jämt jag åå =)



När jag hade fått barnvagnen ville jag oxå ut och provköra men gjorde det inte för det kändes så pinsamt, skulle fan ha åkt ut i skogen och gjort de åå där ingen såg jag åå ;p

2008-12-20 @ 20:26:37
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fast det är viktigast att man inte är fett då hade jag nog skärpt mej, tror jag :p

Haha ligger på mage jämt jag åå =)



När jag hade fått barnvagnen ville jag oxå ut och provköra men gjorde det inte för det kändes så pinsamt, skulle fan ha åkt ut i skogen och gjort de åå där ingen såg jag åå ;p

2008-12-20 @ 20:26:42
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0