Rubrik.

Städat och klart...
Det som återstår är att vika in den sista tvätten, och det är ju gjort på 2 sekunder så fort jag hämtat upp den. :) Det känns så skönt! Nu är det jul här hemma, det är bara granen som fattas, men den ska vi hämta så fort jag är klar med tvätten. Jag längtar! :)
Och efter att vi hämtat granen så ska vi till köpis och handla det som är kvar, Kim har vart ute hela dagen och letat klappar med Frasse, så det är inte så många kvar nu, men jag tycker att det är mysigt. :)

Min kväll kommer alltså att vara jul på hög nivå.
Slå in julklappar, klä granen och kanske kolla på tomten är far till alla barnen. ;D Haha.
Imorgon är sista besöket hos barnmorskan, innan bf alltså, jag kommer nog att få gå dit några gånger till efter. ;D Men det ska bli spännande att se hur mycket jag ökat i vikt. :)
Sen imorgon kväll så blir det uppsittarkväll hos min mamma, med syskon, Kims mamma och hans syskon, mysigt!
På julafton kommer vi att vara med Kims pappa, och först så ska vi umgås lite med hans mormor och morfar på dagen. :)

Hej så länge. :)


Kommentarer
Postat av: helenawendin.blogg.se

Hej stumpan. Nu är man hemma igen. Gud va skönt! :) Så nu hade man en del att läsa! Mycket fina bilder du lagt ut! :)Nu är det nära till bebisen kommer ;) Ha det så bra! Kram Helena :)

2008-12-22 @ 18:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0