Sällskap.



Jag och Trouble sitter helt ensamma i soffan.
Men syster är på väg och ska göra oss sällskap. :) Hon ska sova här inatt, eftersom att när Kim slutat jobbet var han bara hem och bytte om, sen åkte han vidare till Mattias. Då beslutade jag mej för att fråga syster om hon ville komma hit så att jag slapp vara ensam. ;D


Jag och Trouble har kollat på idol.
Vi tycker inte att någon av Alice och Kevin borde vara finalister, men nu när dom väl var det så hoppades vi på Alice. Fast jag har sagt från början att Kevin kommer att vinna, så jag hade rätt iaf. Tråkigt nog. ;D
Jaja, vi hade iaf något att sysselsätta oss med här i våran ensamhet. Haha.

Nej nu ska jag slänga på mej lite varmare kläder och ta ut Trouble en sista gång, sen blir det film med syster, sen sova. :)
God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0