Sista gången idag.



Det är sista gången jag skriver idag.
Jag ska snart ta ut Trouble en sväng och sen funderar jag på att göra kväller...
Jag är ju som sagt trött för jämnan.
Fast jag skulle ha ätit någonting innan, men jag ska vänta på att Kim kommer hem först.

Jag har nyss kikat på en film; Låt den rätta komma in.
Helt värdelös tyckte jag, jag kikade inte ens klart på den.

Imorgon ska jag till barnmorskan, så håll utkik efter uppdatering om graviditeteten.

God kväll gott folk. ;D
Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Sofie

För det första, härliga bilder! Modigt av dig!

För det andra, NEJ lägg inte ner bloggen. (Vet att detta var ett inlägg längre ner men jag skriver här.)

Det är kul att följa din vardag. Och det kommer bli ännu mer intressant när knodden kommer. :)

2008-12-03 @ 20:12:52
Postat av: annelie

Tjockis!! Fasen vad vackra bilder Em, bra jobbat! vad fin du är. Hallå, jag är minst lika nervös som du ska du veta! Vi ses som sagt snart, sköt om dej! kramar från Malta!

2008-12-03 @ 20:30:16
URL: http://annelieberg.blogg.se/
Postat av: Helena (lillhelena) resdagboken.se

Jätte fina bilder! Gud va avudsjuk jag blir! Vill oxå ha en bebis i magen!! :) Hihi, Nä men var otroligt fina bilder! Var nöjd! :) Kram Helena

2008-12-04 @ 04:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0