Slutkörd...

Jag var ju som sagt på middag i söndags.
Det var trevligt!
Men efteråt åkte jag hem och bäddade ner mej i soffan med en film. Det känns att det inte är lång tid kvar på graviditeten nu, aj min kropp! ;D
Kim kom hem runt 12 och då kikade vi på en film och sen somnade jag.
Igår var vi hos veterinären med Trouble, han vaccinerades och kollades igenom. Allt var jätte bra med honom, inga problem alls och Oltner tyckte att allt bara blev bättre och bättre för varje gång vi kom dit. :)
Sen sov jag i princip hela dagen, jag är helt utsliten.

På kvällen var jag på utbildning.
Jag trodde att jag skulle avlida, men det gjorde jag inte. :)
Sen åkte jag, Kim, syster och hennes kompis Ellen ut på lite äventyr, och sen direkt hem och jag slocknade så fort jag la mej ner tror jag.

Idag har jag sovit en massa igen.
Jag visste inte att man kunde sova så här mycket som jag gör nu för tiden...
Men jag har även gjort lite nytta, jag har haft tvättstugan, sen hämtade mamma mej och vi har vart ut på lite ärenden på köpis. Nu har hin nyss bjudit på pizza, så jag håller på och smälter det, sen ska jag hoppa i ett bad. Jag hoppas på att det ska hjälpa lite mot värken i kroppen. Om inte annat så är det väl avslappnande. ;D
Sen ska jag bara kika på en film och gå och lägga mej, jag ska sova hos mamma inatt.

Jag funderar på att lägga ner bloggen helt.
Vad tycker ni om det?
Jag känner att jag inte ger er någonting, jag skriver liksom bara en massa strunt. Jag skulle lika gärna kunna skriva allt det här på ett papper hemma och sen elda upp det... Men jag trivs ändå med att skriva, även om ni blir uttråkade som tusan av att läsa det. Men jag vet inte...
Jag ska fundera pådet.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: åsa med barn:)

jag tycker inte du ska lägga ner bloggen:(.

vill ju veta hur det är med er:)

kram åsa

2008-12-02 @ 21:49:00
Postat av: Anonym

Nejje, lägg inte ner den. Det är jätte roligt att läsa om hur de är med er. :) Är ju spännande nu när ungen kikar ut snart också :)

2008-12-02 @ 22:18:39
URL: http://easenlund.blogg.se/
Postat av: !

Nä, lägg inte ner den, tänk va kul sen att kunna läsa hur du mådde under graviditeten. Och sen kan du blogga när du fått barn, de lär ju va jättekul att ha kvar sen.

2008-12-02 @ 23:09:25
Postat av: Anonym

neej, började läsa när du vart gravid så nu vill jag se när den lille tittar ut också :) fortsätt tycker jag.

2008-12-03 @ 00:56:55
Postat av: Helena (lillhelena) resdagboken.se

Emelie klart du inte ska lägga ner bloggen! tycker det är jätte kul att följa dina dagar! =) Så fortsätt blogga!! Kram =)

2008-12-03 @ 05:12:45
Postat av: Marina A

Nej, inte stänga ner nu när det är så spännande inför förlossningen. Men det skulle vara roligt med mer bilder, men det är ju svårt om man inte har en kamera. Fortsätt blogga Emelie!

2008-12-04 @ 14:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0