Snö.

Jag tänker inte ta ut glädjen i förskott den här gången.
Men jag ska vara glad för stunden, det är ju faktiskt lite snö ute. :)
Jag har sovit som en stock inatt, det har vart så jäkla skönt! Fast sen började det ringa runt halv 9 imorse, och efter det så har det ringt med jämna mellanrum, jag antar att det var meningen att jag inte skulle sova mer...

Det är fredag idag, och jag känner mej inte ett dugg taggad.
Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen igen och sova hela dagen. Men det har jag inte tid med, jag har en himla massa att trixa med här hemma... Det ska lagas mat och det ska packas lite mm.
Ikväll tror jag att det blir en lugn kväll, jag skulle bara vilja ligga hemma med en godispåse och bli tjockare än jag redan är.
Jag ska se om jag och Kim iaf kan ta en sväng till Pia och hämta kameran nu på dagen. Föresten så hade inte Pia namnsad den 27, så jag vet inte om det är fullmåne då håller, det måste ha stått heltokigt i den kalendern jag tittade i.


Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe nej fullmånen är den 12 december :)

så du får ta och skynda på och trycka ut lill*n tills dess annars kanske du kan rikta in dig på nästa fullmåne i januari :)



Har börjar andvända min gammla blogg nu igen på grund av att den andra är trasig.

:)

2008-12-05 @ 21:32:32
URL: http://linneathelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0