Snöblandat.

Det är snöblandat regn ute.
Det verkar vara snö överallt förutom här... Fuskit! ;D
Jag och mamma klädde iaf på oss och tog en tripp upp till skogen med Trouble som fick inviga sitt nya varma regn täcke. :) Det var ett tag sen vi var ut i skogen nu så det var jätte skönt att få komma ut i skogsmiljön igen, det tyckte Trouble också, som kutade fram och tillbaka för att göra av med all energi han hade. :D Det är så kul att se!
Vi var dessvärre inte ute så länge, jag har sån foglossning och plus att det regnade ju. Men nu har jag nyss kommit hem och borde igentligen ta reda på tvätten, men jag hamnade här istället. Tvätten får vänta ett litet tag.
Jag tänkte ta hem en film att kika på i min ensamhet, så medans den laddar kan jag plocka reda på all tvätt.

Jag har fått en del kommentarer angående att lägga ner bloggen.
Faktiskt så är det inte en enda som sagt att jag borde ta bort den, tvärt om, alla verkar vilja att jag ska fortsätta skriva. Så det lutar väl åt det hållet. Det tråkiga är bara att nästan alla är anonyma, jag skulle ju vilja veta vilka ni är. ;D
Hur som helst så har jag faktiskt haft mobilen i farten och knäppt  ett kort på Trouble idag, så jag kan ju lägga upp den så att ni får något vackert att titta på. :) För jag vet att jag är dålig på att lägga ut kort och så, men det är så tråkigt när jag bara har en kamera på mobilen, som dessutom är värdelös. Men jag ska hämta kameran som jag ska få låna av Pia på förlossningen någon dag, så då ska jag passa på att knäppa en massa kort på allt möjligt, då kanske ni uppfattar saker och ting lite bättre, om inte annat så blir det roligare att läsa. ;D

Nu ska jag försöka hitta någon rolig film, hej så länge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0