Stressad!

Jag är otroligt stressad.
Kom i säng vid 2 inatt, somnade inte förrän runt 3-halv 4, och var tvungen att gå upp klockan 7 idag... Jag har så jäkla mycket att göra! Bloggen kommer inte direkt att ligga på topp nu, jag kommer förmodligen inte hinna med att uppdatera mer alls förrän efter jul. Men jag lovar er, jag ska ha kameran i högsta hugg, och ge er fina bildbevis på vad jag haft för mej i jul iaf. :)

Ingen bäbis än...
Så nu när jag försvinner några dagar behöver ni inte oroa er för att jag ska ligga på bb, än är inget på G, och jag tror som sagt att den lill* kommer att ligga kvar i magen ett litet tag till.
Men vem vet, all stress inför julen kanske gör ett och annat också, jag kanske slutar uppe på förlossningen ändå?

God Jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0