Trevligt.


Jag hade tur och fick "påhälsning" av Mikki en stund.
Det var kul, för det var verkligen länge sen. :) Vi satt och pratade i ca 2 timmar, och när hon gick kände jag mej så lättad över att ha fått prata av mej lite. ;D Haha, lite skitsnack kan göra susen. :)
Trouble har legat bredvid oss i soffan och fisit, så han har vart så nöjd så, dessvärre så fick vi lida för det. ;)

Filmen jag skulle kika på var kass!
Totalt värdelös... Så jag stängde av den och tänkte försöka hitta någon roligare att titta på, film är ju som sagt mitt andra namn. ;D
Jag ska även hoppas på att Kim kommer hem och gör mej sällskap snart, så att jag slipper vara ensam, men jag tror nog att det tar några timmar innan han är klar i garaget. Men jag kan ju leva på hoppet! ;D



Min barnvagn. :)

Medans jag ändå håller på så kan jag ju passa på att lägga upp några bilder från i lördags när det var så himla fint väder.


Jag älskar vintern!

Kommentarer
Postat av: annelie

urtjusig barnvagn! verkligen.

ååå vintern.. jag blir galen. Det snöar inte på malta och jag blir tokig! haha. Ha de toppen tjejen! ses i januari :)

2008-12-17 @ 21:48:55
URL: http://annelieberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

hehe inegn fara alls =) Jadu lite lång historia men för att göra den kort så var vi tsm när jag blev gravid å i början utav min graviditet så vi bestämde oss tillsammans sen så ångra han sig och det tog slut å sen två månader senare började han med en massa hot fall jag inte skulle göra abort så då bröt jag kontakten för ett tag men gav honom min mammas nummer ifall han undra något om barnet men han har inte ringt någonting å han har nummer till typ alla mina kompisar också å så. Sen så för en vecka sedan mötte en tjejkompis till mig honom ute på krogen men han verkade inte de minsta intresserad av någonting. Alltså jag vill ju självklart att mitt barn får lära känna sin pappa men jag kan ju inte tvinga honom till något utan får se fall han hör av sig något i slutet av januari



kramar

2008-12-17 @ 21:56:09
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Helena (lillhelena) resdagboken.se

Åh, vilken fin barnvagn! Den var jätte mysig :)Kram

2008-12-18 @ 06:20:56
Postat av: Jenny

Sån där jag åå fast med blommor =)



Men den är ialf jätte bra, skit lätt att köra. Det är väl bara sköttväskan som är lite liten men jag ska nog köpa en ny sån :p

2008-12-18 @ 14:14:52
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen jätte fin vagn :D

2008-12-19 @ 17:27:54
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0