Trött.

Jag är vaken igen, efter någon timmes power nap.
Haha, ja det är sant, jag var tvungen att krypa ner i sängen en stund igen, och där somnade jag. Jag sov tills Trouble vaknade och ville gå ut, så då tog jag ut honom, men han ville bara kissa sen ville han gå in och lägga sej igen, så jag fick typ släpa fram honom ute tills han gjorde nummer 2 innan han fick gå in igen.
Nu ligger han och sover igen, med Kim, och dom är så söta! Själv så tvingade jag mej in i duschen och fräschade till mej lite, så nu är jag iaf lite piggare, men jag skulle kunna sova hela dagen idag tror jag.

Idag ska jag sätta Kim på att laga mat.
Jag har sån foglossning och sånna sammandragningar att jag inte orkar göra någonting känns det som. Så jag har bestämt att det enda jag ska göra idag är att städa upp här hemma, sen så ska jag bara göra det som känns bäst för kroppen. Förmodligen blir det väl ett antal filmer och en liten tripp till något ställe där man kan släppa Trouble så att han får rusa av sej lite.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Joo det tror jag nog att du kommer vara det är vi ialf =)



Jaa den är jätte fin helt kär i våran, är ungefär som det är för killar med bilar :p

2008-12-21 @ 22:54:22
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0