Uppe med tuppen.

Tro det eller ej, men idag klarade jag det.
Klockan 7 gick jag upp, och nu sitter jag här, jag har tillochmed hunnit äta frukost och gjort mej klar. Nu väntar jag bara på mamma... Förmodligen var det därför jag klarade av att gå upp idag, bara för att jag har planer nu på mprgonen. Syster yster har lucia i skolan, så jag och mamma ska dit och kika. :) Mamma borde komma vilken sekund som helst, lucian börjar ju alldeles snart...

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra.
Är det någon som har något bra förslag? Kim åker bort och kommer hem imorgon, så jag funderar på att hitta på något roligare än att sitta hemma och stirra in i väggen. ;D Men som sista utväg fungerar ju det också.
Nu ringde mamma, så jag ska klä på mej och gå ut.

Hörs sen, hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0