Uppsvälld.

I slutet av graviditeten har jag vart rätt uppsvälld.
Speciellt fötter, smalben och ansikte, vilket inte är någe vidare kul, men jag har ju graviditeten att skylla på... Hur som helst så skrev jag det bara för att ni inte ska undra vad som hänt med mej när jag lägger upp bilder. ;D Haha.

Jag är rätt glad nu, det snöar ju! :) Men det kunde gärna få bli minusgrader ute så att snön ligger kvar också. Det snöar iaf, det är väl det som är huvudsaken. ;D





Jag förstår inte vad jag gör för fel med kameran, men det där är min mage iaf...
Kim ska få knäppa bättre kort sen, jag är inte någon höjdare på att knäppa på mej själv så.
Men nu har jag iaf lagt upp någon bild så länge. ;D



Tjockis! ;D

Kommentarer
Postat av: Helena (lillhelena) resdagboken.se

hejhej! gud vilken stor och fin mage du har!! :D Kul att du lägger upp bilder. Det är alltid roligt! =) Sköt om dig. kram

2008-12-08 @ 14:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0