Utmaning.



Kalla mej gammalmodig eller inte, vilket ni vill...
Jag har blivit utmanad av Nize, men eftersom att jag inte vet hur man gör när man länkar till någon annans blogg så kan jag tyvärr inte ställa upp. ;D Jag är värdelös på datorer. :D Haha.

Jag är glad idag, som tusan!
Jag och Trouble har tagit en promenad i det härliga snövädret, vi kom hem för inte längesen alls. Nu sitter jag och äter, och det sitter alldeles perfekt eftersom att jag var hungrig som tusan. Jag har fått en del roliga nyheter som jag tyvärr inte kan dela med mej av än, men jag kan ju säga att det gör mej så otroligt glad, och så många av mina problem kommer att lösas nu. :)
Det ända som fattas är att Kim inte är hemma, jag får väl hoppas på att det inte blir allt för sent innan han kommer hem idag. :)

Nu ska jag för ovanlighetens skull kika på en film.
Hej så länge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0