Uttråkad...

Jag är vaken och uttråkad.
Idag är jag iaf på bättre humör, men jag har fruktansvärt tråkigt! Jag vaknade för ett tag sen, och har redan hunnit göra mej klar, nästan iaf. Kim åkte precis när vi vaknat och tog Trouble med sej, så nu sitter jag här och hoppas på att någon lika desperat som mej ska ringa och vilja hitta på något. ;D
Mamma sover, hon ska ju jobba inatt och plus att hon brukar inte vara sådär jätte påhittig heller, men som sista alternativ får det duga med att åka dit. ;D

Jag är hungrig som tusan.
Men jag kan inte komma på vad jag ska äta... Typiskt mej! Men det är rätt utrensat här hemma och jag har ingen lust att ställa mej och laga fläskfilé till mej själv nu mitt på dagen precis. Jag får väl se vad jag kan hitta på för något. Men hur som helst så är det nog bäst att jag går och kikar på en gång.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0