Ny vecka.

Då var det dags för ännu en ny vecka.
Och jag gissar på att ni är nyfikna på vad det är som hållit mej borta från bloggen i helgen...
Syster sov ju här i fredags, och på lördagen när vi vaknade var det så otroligt vackert väder. Så vi ringde Maria så att hon fick komma hit, vi tänkte ta en sväng ut till skogen och grilla korv, men så blev det aldrig. Trouble fick leka med Devil och Engla i hundgården och sen fastnade vi framför en film hemma i soffan innan vi fick halv springa hela vägen till köpis för att hinna kika på lite julklappar. ;D
Sen kom Kim hem på kvällen och då köpte vi pizza och mös hemma. ♥
Och igår grejade vi lite med min bil hela dagen innan vi åkte hem och lagade mat. Vi fick också en blomma av KIms pappa och Annika, den var hur fin som helst, jag ska lägga upp ett kort sen. :)

Idag har jag lite små planer framför mej.
Jag ska baka lite, kika på möbelrean på mio och plocka lite här hemma. Blommorna behöver vattnas dom också, annars dör dom snart. ;D
Sen så har jag väl inte så mycket mer i kikaren... Jag väntar förhoppningsfullt på posten, om jag har riktigt tur så har vagnen kommit och vi kan hämta ut den idag. ÄNTLIGEN! :)

Nej jag skriver sen när jag har något vettigare att skriva, och när jag slängt in alla bilder på datorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0