Vågat.

Nu tänkte jag att jag skulle visa resultatet av min fotografering.
För det första måste jag säga att det här är jätte vågat av mej! ;D Jag hatar att vara med på kort egentligen, och jag skulle aldrig ha gått med på det här om det inte var för att jag är gravid.
Jag vet att jag hade ångrat mej om jag inte hade gjort det, och vet ni vad!? Jag gjorde det!


Det syns rätt bra på min min (eller vad man ska kalla det) att jag är obekväm. ;D


Den här bilden tycker jag mindre om men...


NÄRBILD! Men man ser iaf hur tjock jag är. ;D


Ja, nu är det upp till er vad ni tycker, själv måste jag säga att jag är rätt nöjd iaf.
Jag har gjort mitt bästa för att ansiktet inte ska synas och jag har lyckats rätt bra ändå.
Är du intreserad av att göra samma sak som mej, det är ju ändå ett minne för livet, så kan ni kontakta Ida som har knäppt bilderna för mer information.
www.SpunkisGrisen.blogg.se

Kommentarer
Postat av: pia

skitbra bilder, läckert med svartvitt. Det märks att du börjar att bli tuffare. Bra gjort.



kramar från Pia

2008-12-03 @ 23:59:30
Postat av: Marina A

Fina bilder,roligt att ha kvar sen. Du får sikta på att bli förstfödda 2009 ;) alltså 1 januari.

Jag håller fast att jag tror på att det är en KILLE!

Du får uppmana dina läsare att gissa datum och kön.

2008-12-04 @ 14:32:25
Postat av: jenny

Gud vilka fina bilder, skulle också velat ha gjort såna när jag var gravid =)

2008-12-05 @ 14:19:32
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0