Vilket väder. :)

Jag är på ännu bättre humör idag. :)
Man kan ju inte direkt vara nedstämd när det är så här mycket snö. Jag och Trouble kommer att bosätta oss ute idag igen tror jag, det är så jäkla härligt. Och med varma kläder på så  kan inget gå fel. ;D Jag längtar som tusan tills Trouble har vaknat och pallrat sej upp ur sängen, han blir så sur om man väcker honom...

Jag kom inte upp förrän 10 idag heller.
Men jag kom ju upp iaf, och jag är klar för att gå ut så fort Trouble vaknar. Jag ska bara kasta ui mej någon macka och lite oboy nu tänkte jag.
Idag ska jag och Kim handla, jag tycker att det är rätt kul, det är så skönt när det väl är gjort, men Kim hatar det. Men vad ska man göra då? ;D Det är bara att bita ihop. Haha.

Jag återkommer när jag har något mer vettigt att skriva. :D
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0